Motywy wyboru ofert firm przy ubezpieczeniach komunikacyjnych
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
ubezpieczenie komunikacyjne, ubezpieczenie autocasco, ubezpieczenie assistance, ubezpie-czenie następstw nieszczęśliwych wypadków
Abstrakt
W opracowaniu przedstawiono wyniki badań dotyczących przyczyn wyboru konkretnych ofert ubezpieczeń komunikacyjnych przez klientów firm ubezpieczeniowych, na przykładzie celowo dobranego powiatu położonego w południowo-wschodniej Polsce. Wskazano elemen-ty ofert ubezpieczeniowych uznawane za relatywnie najważniejsze. Zaprezentowano również oczekiwania kierowców w ubezpieczeniach typu assistance. Stwierdzono, jest najważniejszym czynnikiem mającym wpływ na wybór ubezpieczyciela przez osoby mieszkające na obszarze powiatu krośnieńskiego była że cena usług oferowanych przez firmy ubezpieczeniowe. Bar-dzo szerokie są oczekiwania kierowców w zakresie ubezpieczeń typu assistance. Oczekiwania kierowców dotyczą wsparcia technicznego, organizacyjnego, a nawet społecznego.
Article Details
Jak cytować
Plata, A., & Klepacki, B. (2021). Motywy wyboru ofert firm przy ubezpieczeniach komunikacyjnych. Ekonomika I Organizacja Logistyki, 6(2), 49–59. https://doi.org/10.22630/EIOL.2021.6.2.12
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Joanna Domagała, Maciej Borkowski, Natalia Gołdyn, Postawy konsumentów wobec opakowań aktywnych, i inteligentnych w przemyśle spożywczym , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 2 (2021)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Julia Zarczuk, Bogdan Klepacki, Powstawanie śladu węglowego w branży transportowej , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 3 (2021)
- Bogdan Klepacki, Małgorzata Koper, Stan i kierunki rozwoju infrastruktury drogowej w Polsce , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 2 Nr 4 (2017)
- Julia Zarczuk, Bogdan Klepacki, Pojęcie, znaczenie i pomiar śladu węglowego (carbon footprint) , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 1 (2021)
- Bogdan Klepacki, Angelika Walejewska, Historia powstania i wykorzystanie Internetu , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 2 Nr 3 (2017)
- Julia Zarczuk, Bogdan Klepacki, Ślad węglowy w sektorze rolno-spożywczym i konsumpcji żywności , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 2 (2021)
- Bogdan Klepacki, Aleksandra Perkowska, Specyfika logistycznego łańcucha dostaw na przykładzie rynku zbóż , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 4 Nr 4 (2019)
- Bogdan Klepacki, Paulina Mindewicz, Zmienność ofert cenowych przewoźników pasażerskich na przykładzie trasy Warszawa - Bruksela , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 5 Nr 3 (2020)
- Bogdan Klepacki, Miejsce i znaczenie logistyki w agrobiznesie , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 1 Nr 1 (2016)
- Bogdan Klepacki, Karolina Skałbania, Formalno-prawne i organizacyjne sposoby zapobiegania zagrożeniom w transporcie paliw płynnych , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 1 Nr 4 (2016)
- Bogdan Klepacki, Ilona Dziedzic-Jagocka, Edyta Piątek, Rozwój bazy magazynowej w Polsce , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 1 Nr 2 (2016)