Main Article Content
Article Details
Bełdycka-Bórawska A., 2015: Czynniki rozwoju gospodarstw zajmujących się uprawą rzepaku w opinii ich właścicieli, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2 (17), 38–50.
Bórawski P., 2008: Działania w zakresie dystrybucji w przedsiębiorstwie w świetle przeprowadzonych badań, Zeszyty Naukowe WSES w Ostrołęce 6, 29–33.
Chlebicka A., 2011: Czynniki wpływające na sukces grup producentów rolnych, Journal of Agribusiness and Rural Development 4, 22, 31–39.
Juściński S., Piekarski W., 2008: Systemy logistyczne w procesie zarządzania dystrybucją ciągników i maszyn rolniczych, Acta Agrophysica 12 (1), 113–124.
Karwat-Woźniak B., 2013: Zmiany w formach sprzedaży produktów rolnych w gospodarstwach indywidualnych, IERiGŻ-PIB, Warszawa.
Kotler Ph., 1999: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg, Warszawa.
Niezgoda D., 2009: Uwarunkowania rentowności gospodarstw rolnych zróżnicowanych pod względem ich wielkości ekonomicznej, Roczniki Nauk Rolniczych, G 96, 4, 155–165. (Crossref)
Pawlewicz A., Gotkiewicz W., 2012: Kanały dystrybucji surowców żywnościowych z gospodarstw ekologicznych w województwie warmińsko-mazurskim, Logistyka 4, 1168–1174.
Radziszewska A., 2006: Łańcuch dostaw grupy Inditex, Gospodarka Materiałowa i Logistyka 5(1137), 6–13.
Sobczak W., Jabłońska L., Dziedzic A., 2013: Wybrane problemy funkcjonowania grup producentów owoców z regionu grójeckiego i rawskiego, Journal of Agribusiness and Rural Development, 3, 29, 121–131.
Szczepaniak I., 2014: Konkurencyjność polskiego przemysłu spożywczego na rynku krajowym i międzynarodowym – wybrane elementy, Roczniki Naukowe SERiA 16, 4, 281–287.
Ziętara W., 2014: Konkurencyjność polskich gospodarstw rolniczych, Roczniki Naukowe SERiA 16, 1, 257–262.
Żurawik B., Żurawik W., 1996: Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.
Downloads
- Elżbieta Szymańska, Xenie Lukoszová, Krótkie łańcuchy dostaw produktów żywnościowych , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 4 Nr 1 (2019)
- Elżbieta Szymańska, Michał Wielechowski, Znaczenie Nowego Jedwabnego Szlaku dla wymiany handlowej między Polską i Chinami , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 4 Nr 3 (2019)
- Maria Rysz, Elżbieta Szymańska, Kanały dystrybucji a sytuacja ekonomiczna gospodarstw sadowniczych , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 7 Nr 1 (2022)
- Elżbieta Szymańska, Aleksandra Czerniakowska, Uwarunkowania efektywnego wykorzystania czasu pracy kierowcy w praktyce gospodarczej , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 1 (2021)
- Elżbieta Szymańska, Michał Wielechowski, System „Płać za tyle, ile wyrzucasz” jako innowacje rozwiązanie w gospodarce odpadami , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 5 Nr 4 (2020)
- Aneta Bełdycka-Bórawska, Logistyka w gospodarstwach roślinnych , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 3 Nr 3 (2018)
- Małgorzata Głodek, Elżbieta Szymańska, Gospodarka odpadami medycznymi w Polsce , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 1 Nr 3 (2016)
- Elżbieta Szymańska, Edyta Workowska, Podsystemy zaopatrzenia i dystrybucji w gospodarstwach trzodowych o różnej skali produkcji , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 4 Nr 2 (2019)
- Anzhela Cherchata, Elżbieta Szymańska, Teoretyczne i praktyczne aspekty zastosowania logistyki na Ukrainie , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 3 Nr 2 (2018)
- Angelika Kamińska, Elżbieta Szymańska, Koszty logistyczne w agencji reklamowej , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 1 Nr 2 (2016)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.