Main Article Content
Article Details
Cyrson E., 1994: Promotion a marketing-mix, Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny 56, 2, 37–51.
Grzybowska-Brzezinska M., Grzywinska-Rapca M., Żuchowski I., Bórawski P., 2017: Organic food attributes determining consumer choices, European Research Studies Journal 20, 2, part A, 164–176. (Crossref)
Jasiulewicz A., 2008: Wykorzystanie wiedzy motywów oraz barier konsumpcji owoców i produktów owocowych w dostosowaniu oferty rynkowych firmy do potrzeb nabywców, Stowarzyszenie Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, Roczniki Naukowe 10, 4, 139–144.
Kempny D., 2001: Logistyczna obsługa klienta, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Koalicja na rzecz BIO, 2021: Żywność ekologiczna w Polsce. Raport 2021, Warszawa, [electronic source] https://jemyeko.com/wp-content/uploads/2021/07/raport_05-07-2021.pdf [accessed: 14.05.2021].
Kowalik A., 2017: Market of organic agricultural products in Podkarpacie, Rzeszów, [electronic source] https://podrb.pl/index.php/doradztwa/ekologia/rolnictwo-ekologiczne/737-rynek-produktow-ekologicznych [accessed: 14.05.2021].
Kowalska M., 2017: Czynniki społeczno-kulturowe jako determinanty zachowań rynkowych młodych konsumentów, Marketing i Rynek 4, 167–175.
Krawczyk S., 2004: Logistics in city management, International School of Logistics and Transport, Academy of Economics, Wrocław.
Małoń A., Ziółkowska D., 2007: Testy zgodności typu chi-kwadrat dla hipotezy złożonej, Matematyka Stosowana 8, 109–125.
Nowakowska-Grunt J., Starostka-Patyk M., 2017: Logistyka dystrybucji, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, Warszawa.
Obrzut J., 2021: Logistyka dystrybucji produktów ekologicznych, Agricultural University of Kraków, Kraków [Engineer's Thesis].
Olech E., Kuboń M., 2015: Motywy wyboru produktów ekologicznych przez konsumentów segmentu demograficznego z terenu Małopolski, Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 17, 1, 164–169
Pecold E., 2014: Dystrybucja – miejsce w marketingowo-logistycznej działalności przedsiębiorstwa, Organizacja i Zarządzanie: kwartalnik naukowy 3, 107–123.
Piwnicka M., 2008: Znaczenie nowoczesnych kanałów dystrybucji w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości, Stowarzyszenie Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, Roczniki Naukowe 10, 4, 337–341.
Rokicki T., Wicki L., 2010: Transport i magazynowanie w rolnictwie jako element logistyki, Wieś Jutra 1, 41–42.
Sołtysik M., 2001: Teoretyczno-metodologiczne problemy współczesnej logistyki, Gospodarka Materiałowa i Logistyka 11, 4–17.
Szymanowski W., 2008: Zarządzanie łańcuchami dostaw żywności w Polsce. Kierunki zmian. Difin, Warszawa.
Tadeusiewicz R., Izworski A., Majewski J., 1993: Biometria, Wydawnictwo AGH, Kraków.
Verhoef P.C., Neslin S.A., Vroomen B., 2007: Multichannel customer management: Understanding the research-shopper phenomenon, International Journal of Research in Marketing 24, 2, 129–148. (Crossref)
Żabiński L., 2002: Globalizacja rynków/sektorów a strategie ogólne marketingu globalnego, Prace Naukowe AE w Katowicach. Marketing globalny i jego strategie. Uwarunkowania. Podstawowe opcje. Instrumenty, 23–69.
Żakowska-Biemans S., Górska-Warsewicz H., Świątkowska M., Krajewski K., Stangierska D., Szlachciuk J., Bobola A., Świstak E., Pieniak Z., Czmoch M., Czeczotko M., 2018: Marketing, promocja oraz analiza rynku, analiza rynku produkcji ekologicznej w Polsce, w tym określenie szans i barier dla rozwoju tego sektora produkcji. Analiza wybranych aspektów funkcjonowania rynku żywności ekologicznej w Polsce, [w:] Wyniki badań w zakresie rolnictwa ekologicznego, realizowanych w 2017 roku, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Warszawa, 234–251.
Downloads
- Ireneusz Żuchowski, Wpływ menedżerów na wprowadzanie innowacji w logistyce w Polsce , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 5 Nr 4 (2020)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Urszula Malaga-Toboła, Robert Pawlarczyk, Dariusz Kwaśniewski, Maciej Kuboń, Ocena ryzyka w łańcuchu dostaw na przykładzie hurtowni spożywczej , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 7 Nr 1 (2022)
- Ireneusz Kaczmar, Andrzej Borusiewicz, Maciej Kuboń, Ireneusz Żuchowski, Zajmowanie miejsc parkingowych jako przykład problemu modelowania zasobów współdzielonych , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 4 (2021)
- Ireneusz Żuchowski, Wpływ menedżerów na wprowadzanie innowacji w logistyce w Polsce , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 5 Nr 4 (2020)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.