Main Article Content
Article Details
Chen L., Kimura F. 2020: E-commerce Connectivity in ASEAN. Economic Research Institute for ASEAN and East Asia (ERIA), Indonezja, chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.eria.org/uploads/media/E-commerce-Connectivity-in-ASEAN/0_E-Commerce-Connectivity-in-ASEAN_FINAL.pdf [dostęp: 10.06.2024].
Chundakkadan, R., Sasidharan, S. 2023: The Role of Government Support on e-Commerce and Firm Innovation During Pandemic Crisis. Economic Analysis and Policy, 78, 904-905.
Dekada polskiego e-commerce. 2013-2023 Raport e-Izby. Wyd. Izba Gospodarki Elektronicznej [dostęp: 11.10.2024].
Gracz L., Ostrowska I. 2014: Młodzi nabywcy na e-zakupach. Wydawnictwo Placet, Warszawa.
Hagiu A., Wright J. 2014: Marketplace or reseller? Working Paper - 13-092. Harvard, Business school. https://www.jstor.org/stable/24551078 [dostęp:15.07.2024].
https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/isoc_ci_in_h/default/table?lang=en [dostęp: 15.07.2024].
https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/isoc_ec_ib20/default/table?lang=en [dostęp: 15.07.2024].
https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/isoc_ec_ib20__custom_12143739/default/table?lang=en [dostęp: 15.07.2024].
https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/isoc_ec_ibgs__custom_12164378/default/table?lang=en [dostęp: 15.07.2024].
https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/isoc_ec_ibuy/default/table?lang=en [dostęp: 15.07.2024].
https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/isoc_ec_ibuy__custom_12143780/default/table?lang=en [dostęp: 15.07.2024].
https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/TIN00110__custom_5023438/default/table?lang=en [dostęp: 15.07.2024].
httpsX//ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/ISOC_EC_IBGS__custom_5040228/default/table?lang=en [dostęp: 15.07.2024].
httpsX//ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/ISOC_EC_IBUY__custom_5040114/default/table?lang=en [dostęp: 15.07.2024].
Jaciow M., Wolny R. 2011: Polski e-konsument – typologia, zachowania. Wydawnictwo Helion, Gliwice.
Kawa A., Wałęsiak M. 2019: Marketplace as a key actor in e-commerce value networks. Scientific Journal of Logistics LogForum 15 (4), 521-529, DOI 10.17270/J.LOG.2019.351.
Kozakiewicz A.M., Lienstromberg L. 2022: Type of online sales channel as a determinant of consumers’ perception of its e-service quality: An experimental study of Generation Y on the e-commerce market. Jönköping University. Jönköping International Business school. Szwecja, chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1664416/FULLTEXT01.pdf
Krzepicka A. 2016: Współczesny konsument – konsument digitalny. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Katowice.
Pacut M. 2016: Zachowania nabywcze polskich e-konsumentów na rynku. Studia i Prace WNEiZ US nr 43/3, 319-328, DOI: 10.18276/sip.2016.43/3-28.
Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027. 2022. Strategy& Polska. [dostęp: 10.06.2024].
Skurpel D. 2022: Digital Distribution as an E‑commerce Sales Channel. Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe. Volume 25, Number 1, 95-106. https://doi.org/10.18778/1508-2008.25.06
Szlegr M. 2018: Analiza zachowań konsumentów podczas zakupów on-line. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna, Bielsko-Biała.
Wójcik J. 2023: Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w świetle nowej sytuacji społeczno-gospodarczej. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. 1/50, 130-146.
Downloads
- Mohammed Sadiq, Muhammad Ahmad , Buhari Bilyaminu , Zakari Saidu , Bashir Sanyinna , Invinder Singh , Elastyczność podaży i popytu na nakłady produkcyjne w produkcji cebuli na małą skalę w nigeryjskim stanie Kano , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 9 Nr 4 (2024)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Ireneusz Kaczmar, Andrzej Borusiewicz, Maciej Kuboń, Ireneusz Żuchowski, Zajmowanie miejsc parkingowych jako przykład problemu modelowania zasobów współdzielonych , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 4 (2021)
- Justyna Obrzut, Andrzej Borusiewicz, Ireneusz Kaczmar, Maciej Kuboń, Elżbieta Olech, Ireneusz Żuchowski, Analiza preferencji klientów w aspekcie modernizacji lub tworzenia kanałów dystrybucji produktów ekologicznych , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 2 (2021)
- Ireneusz Żuchowski, Wpływ menedżerów na wprowadzanie innowacji w logistyce w Polsce , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 5 Nr 4 (2020)
- Anna Strychalska-Rudzewicz, Wybór dostawców w logistyce zaopatrzenia przedsiębiorstw produkcyjnych , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 9 Nr 3 (2024)

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.