Main Article Content
Article Details
Baraniecka, A., Rodawski, B., Skowrońska, A., 2005: Logistyka – ćwiczenia,Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
Blaik P., 2010: Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania, PWE, Warszawa.
Ciesielski M., 1999: Logistyka w strategiach firmy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa – Poznań.
Ciesielski, M. (red.), 2006: Logistyka w biznesie, PWE, Warszawa.
Christopher M., 1998: Logistics and Supply Chain Management, Pitman Publishing, London.
Coyle, J.J., Bardi, E.J., Langley, C.J. Jr., 2010: Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa.
Chira R., Musetescu A., 2016: The Impact of Customer Service on Logistics, Revista Economica 68(3), 24–31.
Daroń M., Wilk M., 2018: Doskonalenie wybranych obszarów obsługi klienta na przykładzie portu lotniczego. Nowoczesne Systemy Zarządzania 13(3), 53–66. (Crossref)
Dobiegała-Korona, B., Doligalski, T., 2010: Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Wydawnictwo POLTEXT, Warszawa.
Dyczkowska J., 2015: Zarządzanie logistyczną obsługą klienta, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 41(2), 447–458. (Crossref)
EMIS 2022: Poland Automotive Sector Report 2022–2023.
Gołembska E., 2009: Logistyka w gospodarce światowej, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
Gołembska E., Tyc-Szymil K., Brauer J., 2008: Logistyka w usługach, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
GUS, 2021: Nakłady i wyniki przemysłu w 2020 r., Warszawa.
Horovitz J., 2006: Strategia obsługi klienta, PWE, Warszawa.
Jedynak Z., 2018: Logistyczna obsługa klienta w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego, Autobusy 6, 1046–1050.
Kadłubek M., 2011a: Wartość i obsługa klienta w logistyce, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia 47(686), 315–326.
Kadłubek M., 2011b: Założenia logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie, Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie 4, 15–27.
Kauf, S., Tłuczak, A., 2018: Logistyczna obsługa klienta. Metody ilościowe, PWN, Warszawa.
Kempny D., 2001: Logistyczna obsługa klient, PWE, Warszawa.
Kułyk, P., Michałowska, M., Kotylak, S., 2017: Assessment of customer satisfaction with logistics service in the light of the results of the research. Management, 21(1), 205–222. (Crossref)
Majchrzak – Lepczyk, J., 2019: Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego, Wydawnictwo UEP, Poznań.
Nogalski, B., Ronkowski, R., 2007: Współczesne przedsiębiorstwo. Problemy funkcjonowania i zatrudniania, Wydawnictwo TNOiK, Warszawa.
Nowicki P., SikoraT. 2009: Czynniki kształtujące satysfakcją klienta oraz korzyści z pomiaru satysfakcji klienta w procesie doskonalenia jakości, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków.
Rutner S.M., Langley C.J., 2000: Logistics value: definition, process and measurement, International Journal of Logistics Management 11(2), 73–82. (Crossref)
Sarder M.D., 2021: Logistics customer services, Logistics Transportation Systems, 197–217, https://www.doi.org/10.1016/B978-0-12-815974-3.00008-3 (Crossref)
Smolnik P., 2016: Jakość logistycznej obsługi klienta na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa, Autobusy 6, 1546–1553.
Sohn, J.-I., Su-Han, W., Taek-Won, K., 2017: Assessment of logistics service quality using the Kano model in a logistics-triadic relationship, International Journal of Logistics Management, 28(2), 680–698. (Crossref)
Sułkowski Ł., Morawski P., 2014: Obsługa klienta w procesach zarządzania logistycznego, część III, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 15(5), 197–212
Szydełko M., 2012: Logistyczna obsługa klienta jako element kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Logistyka, 5, 194–199.
Uvet H., 2020: Importance of Logistics Service Quality in Customer Satisfaction: An Empirical Study, Operations and Supply Chain Management 13(1), 1–10. (Crossref)
Vouzas F., Katsogianni T., 2018: TQM implementation in 3PL organisations vs organisations with in-house logistics department”, The TQM Journal 30(6), 749–763. (Crossref)
Witkowski J., 2002: Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław.
Wysokiński M., Lengiewicz K., 2016: Jakość logistycznej obsługi klienta w firmie Poczta Polska S.A. w opinii klientów, Zeszyty Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Logistyki 1(3), 81–95. (Crossref)
Downloads
- Ilona Dumanska, Transformacja cyfrowa międzynarodowego handlu i logistyki w warunkach pandemii i konfliktów zbrojnych , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 8 Nr 2 (2023)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Joanna Domagała, Makrologistyka narzędziem kształtowania współczesnej gospodarki , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 5 Nr 3 (2020)
- Joanna Domagała, Maciej Borkowski, Natalia Gołdyn, Postawy konsumentów wobec opakowań aktywnych, i inteligentnych w przemyśle spożywczym , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 2 (2021)
- Joanna Domagała, Weronika Sztabińska, Łańcuch dostaw i klasyfikacja zapasów surowca drzewnego na przykładzie Nadleśnictwa Głęboki Bród , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 1 (2021)
- Joanna Domagała, Anton Rymsha, Organizacja przewozu towarów niebezpiecznych w opinii kierowców z Polski i Białorusi , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 1 (2021)
- Joanna Domagała, Efektywność polskich portów morskich na tle największych portów Europy , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 4 Nr 3 (2019)
- Michał Pietrzak, Joanna Domagała, Mapa strategii jako schemat współdzielonego modelu mentalnego dla systemu kontroli interaktywnej , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 7 Nr 2 (2022)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.