Main Article Content
Article Details
Berry L., Parasuraman A., Zeithaml V., 1998: The Service Quality Puzzle, Business Horizons, September–October.
Choon Tan K., Wisner J.D., 2001: A Framework for Quality Improvement in the Transportation Industry, Quality Management Journal 8(1), 9–22. (Crossref)
Dell’ Olio, L., Ibeas, A., Cecín, P., dell’ Olio, F., 2011: Willingness to pay for improving service quality in a multimodal area. Transportation Research Part C: Emerging Technologies 19, 1060–1070. (Crossref)
Göller P., Gross Th., Muggli Ch., 2008: Historische Perspektive Refel exionen zum zchweize rischen Standt system nationales Forschungs program Regional probleme in der Schwiz, Berno.
Grigoroudis E., Siskos Y., 2004: A survey of customer satisfaction barometers: Some results from the transportation-communications sector, European Journal of Operational Research, 152, s. 334–353. (Crossref)
Hernandez S., Monzon A., de Oña R., 2016: Urban transport interchanges: A methodology for evaluating perceived quality, Transportation Research Part A 84, s. 31–43. (Crossref)
Iseki, H., Taylor, B.D., 2010: Style versus service? An analysis of user perceptions of transit stops and stations, Journal of. Public Transportation 13, 23–48. (Crossref)
Jackiewicz J., Czech P., Barcik J., 2010: Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej – część 1, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Seria: Transport 67, 55–65.
Milenkiewicz B., Halicka K.2011: Ocena jakości usług w transporcie zbiorowym, Białystok.
Parasuraman A., Zeithaml V.A., Berry L.L., 1985: A conceptual model of service quality and its implications for future research, Journal of Marketing 49, 41–50. (Crossref)
Transport. Logistyka i usługi. Publiczny transport pasażerski. Definicje, cele i pomiary dotyczące jakości usług, 2004, PN-EN 13816:2004, Polski Komitet Normalizacyjny, Warszawa.
Starowicz W., 2007: Jakość przewozów w miejskim transporcie zbiorowym, Wyd. Politechniki Krakowskiej, Kraków.
Strategia zrównoważonego rozwoju systemu transportowego Warszawy do 2015 roku i na lata kolejne, 2009, Biuro Drogownictwa i Komunikacji Urzędu m.st. Warszawy.
Szołtysek J., 2007: Podstawy logistyki miejskiej. Wyd. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice.
Świderski A., 2014: Wybrane aspekty jakości publicznego transportu pasażerskiego, Logistyka 4, 2527–2534.
Uchwała Nr XLVII/1273/201 Rady Miasta Stołecznego Warszawy.
Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, Dz.U. 2011 nr 5 poz. 13. www.prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20110050013 [dostęp: 18.12.2017].
Wyszomirski O., 2008: Transport miejski. Ekonomika i organizacja. Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk.
Zarządzanie Satysfakcją Klienta. Europejski poradnik praktyka, 2008, Warszawa.
Downloads
- Marek Wróbel, Maciej Lewandowski, Standard GS1 i jego rola w generowaniu przewagi konkurencyjnej na przykładzie Poczty Polskiej , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 2 Nr 3 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Aleksandra Górecka, Paulina Zborowska, Czynniki wpływające na wzrost liczby zamówień w modelu dropshipping w czasie pandemii COVID-19 , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 5 Nr 3 (2020)
- Kamil Pacek, Aleksandra Górecka, Proces przewozu zwierząt żywych w transporcie lotniczym , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 1 Nr 4 (2016)
- Aleksandra Górecka, Izabela Waśniowska, Doskonalenie przepływów w kanale dystrybucji na przykładzie piekarni , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 3 Nr 3 (2018)
- Aleksandra Górecka, Zmiany efektywności pasażerskich przewozów kolejowych wynikające z realizacji inwestycji wspieranych z funduszy europejskich , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 6 Nr 2 (2021)
- Aleksandra Górecka, Maria Zych-Lewandowska, Od producenta do konsumenta: determinanty transportu żywności w XXI wieku , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 1 Nr 1 (2016)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.