Main Article Content
Article Details
Bzdyra A., Maciorowski A., 2011: Innowacyjne ekstrawagancje, Marketing w Praktyce 8, 62–70.
Filipek J., 2011: Strategie na nasyconych rynkach, Marketing w Praktyce 12, 52–55.
Tidd J., Bessant J., 2013: Zarządzanie innowacjami. Integracja zmian technologicznych, rynkowych i organizacyjnych, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa.
Górska-Warsewicz H., 2008: Perspektywy rozwoju marek w sektorze żywnościowym w Polsce, [źródło elektroniczne] http://www.wne.sggw.pl/p/publikacje/pdf/prs_5_2008.pdf [dostęp: 12.08.2023]. (Crossref)
Gregorczyk S., 2021: Strategie konkurencji przedsiębiorstw w sektorach wysokiej i niskiej techniki, Przegląd Organizacji 4(975), 12–22. (Crossref)
Korpus J., Banach Ł., 2017: Przedsiębiorstwa z sektora wysokich technologii w erze gospodarki cyfrowej, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 3, 132–140.
Mruk H., 2012: Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Rutkowski I. P., 2011: Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Sopińska A., Wachowiak P., 2016: Innowacyjność przedsiębiorstw działających w Polsce, Przegląd Organizacji 5(916), 17–23. (Crossref)
Śpiewla K., 2012: Marka imitacyjna, Marketing w Praktyce 6, 15–18.
Urbaniak M., 2003:. Nowy produkt, [w:] B. Sojkin (red.), Zarządzanie produktem, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 175–196.
Urban S., 2002: Marketing produktów żywnościowych, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław.
Wysocki J., 2015: Strategie innowacji – formułowanie, implementacja i ewaluacja, [w:] A. Kałowski, J. Wysocki (red.), Innowacje – ocena w ujęciu mikro, mezo i makro, Oficyna Wydawnicza SGH w Warszawie, Warszawa, 93–152.
Downloads
- Stanisław Ejdys, Jolanta Górnecka, Jakub Antoniak, Funkcjonowanie rynku usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) w obliczu trendów i nowych wyzwań , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 8 Nr 3 (2023)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.