Main Article Content
Article Details
Balińska A., 2016: Znaczenie turystyki w rozwoju gmin wiejskich na przykładzie obszarów peryferyjnych wschodniego pogranicza Polski, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
Barańska M., 2019: Role narzędzi stosowanych przez nadawcę lokalnego w kształtowaniu wizerunku i tożsamości społeczności lokalnej, [w:] E. Jaska, T. Skoczek (red.), Samorząd, marketing terytorialny a media, Wydawnictwo SGGW, Warszawa, 13–20.
Bieńkowska-Gołasa W., Sieczko A., Parzonko A., 2019: Możliwości wykorzystania wydarzeń kulinarnych w marketingu terytorialnym, [w:] E. Jaska, T. Skoczek (red.), Samorząd, marketing terytorialny a media, Wydawnictwo SGGW, Warszawa, 130–132.
Bitkowska A., Chruściel T.J., 2019: Instrumentarium kształtowania wizerunku miasta na przykładzie Szczecinka, [w:] E. Jaska, T. Skoczek (red.), Samorząd, marketing terytorialny a media, Wydawnictwo SGGW, Warszawa, 144–145, 148–149.
Cheniki K., Baziz, A., 2020: Evaluating the ability of local municipalities to promote strong brand image in Algerian cities, GeoJournal of Tourism and Geosites 28(1), 22. (Crossref)
Chrząścik M., 2013: Kreowanie wizerunku jednostek terytorialnych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie 97, 413–416.
Czopek M., Chomont-Parzyńska D., Czerwińska D., Kołodziej M., Kudzia R., Morawska B., Ostrowska A., Szymkowiak A., 2016: Rola mediów w kreowaniu wizerunku, Zeszyty Naukowe Uczelni Jana Wyżykowskiego. Studia z Nauk Społecznych 9, 79–94.
Ćwiklińska J., 2015: Rural commune’s website contents in the process of forming its tourist Image. The case of Czosnów, Poland. Service Management, 6–7. (Crossref)
Febrianti V., Oktaviani F., 2020: Community Relation Dalam Menjaga Citra Positif Radio, Jurnal Ilmu Komunikasi 3(2), 37–44. (Crossref)
Gabryjończyk P., Kozłowski K., 2022: Wpływ samorządowych instytucji kultury na kreowanie lokalnego wizerunku turystycznego na przykładzie gminy Piaseczno, Journal of Tourism and Regional Development 17, 50–55. (Crossref)
Grębowiec M., Bankiewicz K., 2020: Marketing i jego znaczenie w sprawnym funkcjonowaniu jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu mińskiego, Zeszyty Naukowe SGGW. Turytyka i Rekreacja 26(2), 124–128.
Griszel W., 2015: Marka jako instrument marketingu terytorialnego, [w:] A. Szromnik, Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia, Wydawnictwo edu-Libri, Kraków, 33–46.
Hajduk G., 2022: Postrzeganie Rzeszowa jako marki – wyniki badań, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy 49, 119–126. (Crossref)
Jaska E., Werenowska A., 2017: Narzędzia public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku organizacji pozarządowej, Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej 118, 81–93. (Crossref)
Kizielewicz J., 2013: Kształtowanie marki i wizerunku miasta Gdynia, jako nadmorskiej destynacji turystycznej, Zeszyty Naukowe SGGW. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 9(58), 243–246.
Kochanowicz Z., Czaplicka J., Bórawski P., 2017: Porównanie wybranych aspektów działań promocyjnych prowadzonych przez gminy wiejskie, miejsko-wiejskie i miejskie, Zeszyty Naukowe SGGW. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 17(66), 84–86. (Crossref)
Kuliavcevaitë S., Kulbeckienë G., Litevkienë N., 2020: The Formed Image of Šiauliai City: The Aspiration of The City Municipality and Its Reflection in The Local Media, Professional Studies: Theory and Practice 22(7), 46–57.
Kusto, B., Wikiński, M., 2022: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg jako instrument finansowy wsparcia rozwoju dróg lokalnych, Zeszyty Naukowe SGGW. Ekonomika i Organizacja Logistyki 7(1), 53–62, https://doi.org/10.22630/EIOL.2022.7.1.4 (Crossref)
Lemanowicz M., 2017: Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy, Zeszyty Naukowe SGGW. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 18(67), 88–89. (Crossref)
Lievens F., Slaughter J. E., 2016: Employer Image and Employer Branding: What We Know and What We Need to Know, Annual Review of Organizational Psychology and Organizational Behavior 3, 409–410. (Crossref)
Miejski Dom Kultury Opoczno, 2015: Tramblanka, [źródło elektroniczne] https://www.mdkopoczno.pl/index.php?cat=kola-zainteresowan&page=TRAMBLANKA [dostęp 15.06.2023].
Mrukowska N., 2020: Wizerunek gminy, Wizerunek gminy i jego ochrona, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa.
Muszyńska-Szkodzik J., 2017: Na Opoczyńską nutę, Kalejdoskop, [źródło elektroniczne] https://www.e-kalejdoskop.pl/muzyka-a212/na-opoczynska-nute-r7404?fbclid=IwAR2e1TnWe82NJy6EGz-45CnzPT7IOR1dU9ToI6AU9ztxis9TNnyeUDq-y5c/pdf/pdf/pdf/pdf/pdf [dostęp: 15.06.2023].
Nasze Opoczno, 2011: Historia Opoczna, [źródło elketroniczne] http://www.naszeopoczno.pl/o-opocznie/historia-opoczna/ [dostęp: 25.06.2023].
Nowogródzka T., 2010: Rola i znaczenie marketingu terytorialnego na przykładzie Siedlec, Zeszyty Naukowe Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Administracja i Zarządzanie 12(85), 85–100.
Oczkowska R., 2015: Kreowanie wizerunku organizacji jako pracodawcy, Edukacja Ekonomistów i Menedżerów 38(4), 187–191. (Crossref)
Praswary D.S., Darma G.S., 2021: Community Relations Millenial Content Creator in Forming a Brand Image, International Journal of Economics, Business and Accounting Research 5(4), 299–302.
Roztocka K., 2018: CSR w kreowaniu wizerunku marki, Dziennik: Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPID UAM 18, 222–225.
Sekuła A., 2016: Gmina w systemie zarządzania państwem, [w:] A. Sekuła (red.), Meandry Zarządzania, Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, Gdańsk, 57–62.
Szromnik A., 2015: City placement – nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast, [w:] A. Szromnik (red.), Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia, Wydawnictwo edu-Libri, Kraków, 100–103.
Terefenko O., Łonyszyn P., 2018, Ochrona dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego podstawą zrównoważonego rozwoju nadmorskich gmin w Polsce na przykładzie gminy Rewal, Rozwój Regionalny i Polityka Regionalna 20, 125–126.
Turek W., 2018: Miasta i gminy powiatu opoczyńskiego, [w:] J. Gapys (red.), Powiat Opoczyński Historia i Współczesność, Wydawnictwo Powiat Opoczyński, Opoczno, 272–274.
Urząd Miejski w Opocznie, 2019a: Miasta partnerskie, Gmina Opoczno, [źródło elektroniczne] https://www.opoczno.pl/miasto-i-gmina/miasta-partnerskie/ [dostęp 27.06.2023].
Urząd Miejski w Opocznie, 2019b: Koła gospodyń wiejskich, Gmina Opoczno, [źródło elektroniczne] https://www.opoczno.pl/miasto-i-gmina/n,68075,kolo-gospodyn-wiejskich.html [dostęp: 15.05.2023].
Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. 1990 nr 16 poz. 95).
Zellma A., 2020: Kreowanie wizerunku zawodowego nauczyciela religii w wybranej prasie internetowej, Studia Warmińskie 57, 195–196. (Crossref)
Downloads
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, Poziom życia gospodarstw domowych w warunkach załamania gospodarczego w Polsce , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 8 Nr 1 (2023)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Metaverse w zarządzaniu hotelami w dobie cyfrowej transformacji , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 8 Nr 4 (2022)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.