Main Article Content
Article Details
Airport Dimensions, 2024: Airport Experience Research 2024. AX24: The Age of The Airport Experience, Global Airport Research 2024. Pdf.
AirportNews.com, 2019: SITA: Millennials, Gen Z to Drive Airport Tech. Pobrano z: https://www.airportxnews.com/sita-millennials-gen-z-airport-tech/ (dostęp: 07.02.2025).
Chomicka A., Cież M., 2022: Psychologiczna charakterystyka pokolenia Z. Przegląd badań. Kraków: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN.
Czerw A., 2008: Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym. Warszawa: Wyd. CEDEWU.
Daroń M., Wilk M., 2018: Doskonalenie wybranych obszarów obsługi klienta na przykładzie portu lotniczego. Nowoczesne Systemy Zarządzania 13(3), 53–66.
EHL Graduate School, 2024: Adapting to the Customer Service Preferences of Gen Z and Millennials. Pobrano z: https://hospitalityinsights.ehl.edu/gen-z-customer-experience-strategy (dostęp: 07.02.2025).
Gądek-Hawlena T., Żabinska T., 2017: Transport w turystyce. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Han H., Shim C., Lee W. S., Kim W., 2019: Product performance and its role in airline image generation and customer retention processes: Gender difference. Journal of Travel & Tourism Marketing 36(4), 536–548.
Hołderna-Mielcarek B., Kubas K.A., Kujawa A., 2024: Turystyka miejska pokolenia Z w kontekście marketingu 3.0. Turystyka Kulturowa 3(132), 105–129.
Hysa B. 2016: Zarządzanie różnorodnością pokoleniową. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, (97), 385-398.
Kaleta M., 2019: Decyzje konsumentów a założenia ekonomii behawioralnej. Catallaxy 4(1), 5–12.
Karşıgil E., Sak F. S., 2023: The Effects of Social Media on the Purchasing Behaviour of Airline Customers (Generation Y and Z). İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10(2), 690–707.
Kotler P., 2005: Marketing. Poznań: Wydawnictwo REBIS.
Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I., 2021: Marketing 5.0. Technologie Nex Tech, Warszawa: MT Biznes.
Loan P. N. T., Hoang M. N. V., 2023: Generation Z’s Travel Trend and Behavior: A Systematic Literature. Journal of Economics, Finance and Management Studies 6(4), 1511–1519.
LotniskoChopina.pl, 2024: Pasażer. Pobrano z: https://www.lotnisko-chopina.pl/ (dostęp: 11.05.2024).
NextPark.pl, 2023: Ile terminali ma lotnisko Chopina? Eksploracja głównego portu lotniczego polski. Pobrano z: https://nextpark.pl/pl/blog/ile-terminali-ma-lotnisko-chopina/ (dostęp: 11.05.2024).
Nieżurawski L., Pawłowska B., Witkowska J., 2010: Satysfakcja klienta. Strategia – pomiar – zarządzanie. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
Nuyken M., Zilbershtein D., Rauf A., 2022: Generation Z’s perspective on restaurant service quality. Research in Hospitality Management 12(3), 309–318.
Palnychenko D., 2017: Perception of Service in Airlines: A comparison of Generation X and Generation Y. Vienna: Modul University.
Port-Lotniczy.pl: Lotnisko Warszawa [WAW] – Fryderyka Chopina. Pobrano z: https://port-lotniczy.pl/polska/warszawa-okecie-waw/ (dostęp: 05.02.2025).
Robinson V. M., Schänzel H. A., 2019: A tourism inflex: Generation Z travel experiences. Journal of Tourism Futures 5(2), 127–141.
Rue P., 2018: Make way, Millennials, here comes Gen Z. About Campus 23(3), 5–12.
Skowronek I., 2012: Marketing doświadczeń: od doświadczeń klienta do wizerunku firmy. Warszawa: Wydawnictwo Poltext.
Wolniak R., Zendla S., 2015: Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie 77, 291–309.
Wolny A., Wolniak R., 2018: Ocena poziomu jakości usług świadczonych przez Port Lotniczy w Pyrzowicach. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie 131, 595–609.
Zięba K., 2010: Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów. Ekonomiczne Problemy Usług 54, 271–279.
Downloads
- Joanna Bril, Edward Rydygier, Gospodarowanie odpadami opakowaniowymi w gospodarce o obiegu zamkniętym w Polsce , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 9 Nr 3 (2024)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.