Main Article Content
Article Details
Bandara Y.M., Garaniya V., Chin C., Leong Z.H., 2015: Improving Logistics Management Using Foldable/Collapsible Containers: A Case Study, The Asian Journal of Shipping and Logistics 31 (1), 161–185. (Crossref)
Bartosiewicz A., 2013: Rozwój konteneryzacji na świecie od końca XIX w. do czasów współczesnych, [w:] Studia z Historii Społeczno-Gospodarczej, Tom XI, J. Kita (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.
Bril J., Łukasik Z., 2012: Jednostki ładunkowe oraz ich znaczenie w obsłudze logistycznej, TTS Technika Transportu Szynowego 19 (9), 73–87 [CD].
Daszkiewicz A., 2007: Kontenery i konteneryzacja w transporcie morskim, [źródło elektroniczne] Wirtualny Leksykon Transportu i Logistyki logistyka.edu.pl, SGH, Warszawa.
De Brito M., Konings R., 2007: Container management strategies to deal with the East-West flows imbalance, Conference: NECTAR cluster meeting, At Delft.
Ebbighausen R., Domagała K., 2017: Duisburg: niemieckie centrum Jedwabnego Szlaku, [źródło elektroniczne] https://p.dw.com/p/2mC2e [dostęp: 9.04.2018].
Fedoruk A., 2018: Polak opatentował składany kontener i chce namieszać w światowej logistyce, [źródło elektroniczne] https://businessinsider.com.pl/firmy/strategie/george-kochanowski-ze-staxxon-opatentowal-skladane-kontenery/gjr6pbz [dostęp: 9.04.2018].
Institute of Shipping Economics and Logistics (ISL), 2018: Monthly container traffic data, [źródło elektroniczne] https://www.isl.org/en/fields-of-competence/maritime-intelligence [dostęp: 12.04.2018].
Jedwabny szlak kontenerów, 2017, [źródło elektroniczne] http://logistyczny.com/biblioteka/lancuch-dostaw/item/2794-jedwabny-szlak-kontenerow [dostęp: 16.04.2018].
Jurczak M., 2018: Składane kontenery lekarstwem na puste przebiegi?, [źródło elektroniczne] https://trans.info/pl/skladane-kontenery-sposobem-na-puste-przebiegi-86088 [dostęp: 12.04.2018].
Klopott M., 2013: Dyferencjacja opłat portowych dla celów ochrony środowiska, [w:] Współczesne problemy rozwoju lądowo-morskich systemów transportowych, J. Dąbrowski, T. Nowosielski (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk.
Konings R., Thijs R., 2001: Foldable Containers: a New Perspective on Reducing Container-Repositioning Costs. Technological, logistic and economic issues, European Journal of Transport and Infrastructure Research 1 (4), 333–352.
Kubowicz D., 2017: Rozwój statków kontenerowych, Autobusy 12, 1535–1539.
Marek R., 2017: Korzyści ekonomiczne eksploatacji kontenerów składanych dla uczestników kontenerowego łańcucha logistycznego, Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego 14, 32–47. (Crossref)
Pomian-Biesiekierski M., 2017: Czy czas kosztuje?, [źródło elektroniczne] https://www.log24.pl/artykuly/czy-czas-kosztuje,7692 [dostęp: 16.04.2018].
Shintani K., Konings R., Imai A., 2012: The effect of foldable containers on the costs of container fleet management in liner shipping networks, Maritime Economics & Logistics 14(4), 455–479. (Crossref)
Wojcieszak A., 2014: Puste kontenery, [źródło elektroniczne] https://www.log24.pl/artykuly/pustekontenery,4889 [dostęp: 8.04.2018].
World Tourist Organisation (UNWTO), 2017: Annual Report, Madrid.
Woźniak D., Kukiełka L., 2011: Niektóre aspekty transportu kontenerowego w wojsku, Autobusy. Technika, eksploatacja, systemy transportowe 12(5), 455–463.
Downloads
- Elżnieta Szymańska, Magdalena Kucaj, Ocena elektronicznego systemu opłat – ViaTOLL w opinii zarządzających przedsiębiorstwami transportowymi , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 2 Nr 4 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.