Main Article Content
Article Details
DCMS, 2016: DCMS Sectors Economic Estimates. Request for user feedback, Department for Culture, Media and Sport, https://assets.publishing.service.gov.uk/media/5a80c720e5274a2e8ab521c2/DCMS_Sectors_Economic_Estimates_-_Request_for_user_feedback_2016.pdf [dostęp: 20.02.2025].
Encyklopedia Zarządzania, 2023: Logistyka, https://mfiles.pl/pl/index.php/Logistyka [dostęp: 20.02.2025].
EY, 2014: Creating growth. Measuring cultural and creative markets in the EU, http://www.creatingeurope.eu/en/wp-content/uploads/2014/11/study-full-en.pdf [dostęp: 20.02.2025].
Federation of European Publishers (FEP), 2020: Consequences of The Covid-19 Crisis on The Book Market, https://fep-fee.eu/IMG/pdf/20190707_-_brochure_covid_digital_only-2.pdf?1721/0c358015f3aa5515a1201b11ec264c7570815bb1 [dostęp: 20.02.2025].
Federation of European Publishers (FEP), 2021: One year after. Consequences of the COVID-19 crisis on the book market – An overview of 2020, https://fep-fee.eu/IMG/pdf/202103_-_brochure_covid_update_digital_only.pdf?1857/6598ccf5e1afdda6eac39f35d6ded7321dfcd969 [dostęp: 20.02.2025].
Jaciubek J., 2020: COVID szansą czy zagrożeniem – sytuacja rynku książki w Europie, USA, Chinach i Polsce, Lubimyczytać.pl, https://lubimyczytac.pl/covid-szansa-czy-zagrozeniem-sytuacja-rynku-ksiazki-w-europie-usa-chinach-i-polsce [dostęp: 20.02.2025].
Kasprzak R., 2013: Przemysły kreatywne w Polsce. Uwarunkowania i perspektywy, Kamon Consulting, Warszawa.
Klasik A., 2010: Od sektora kultury do przemysłów kreatywnych, [w:] A. Gwóźdź (red.), Od przemysłów kultury do kreatywnej gospodarki, Narodowe Centrum Kultury, Warszawa.
Lubimyczytać.pl, 2020: Raport z branży. Różne oblicza rynku książki w czasie pandemii, https://lubimyczytac.pl/aktualnosci/15034/raport-z-branzy-rozne-oblicza-rynku-ksiazki-w-czasiepandemii [dostęp: 20.02.2025].
Łyżwa E., 2021a: Logistyka a kreatywność – diagnoza powiązań, [w:] T. Rokicki (red.), Wyzwania logistyki we współczesnym świecie – Covid-19, transport, magazynowanie, opakowania, Wydawnictwo SGGW, Warszawa, 7–18.
Łyżwa E., 2021b: Miejsce, rola i struktura sektora kreatywnego we współczesnej gospodarce, Wydawnictwo UJK, Kielce.
Matel A., 2017: Badania naukowe w procesie kreowania wiedzy – implikacje w dziedzinie ekonomii, [w:] D. Kiełczewski, A. Matel (red.), Poznanie naukowe w procesie kreowania wiedzy ekonomicznej, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok, 107–117.
Opakowanie.pl, 2021: Rośnie zapotrzebowanie na opakowania w czasie pandemii, https://opakowanie.pl/rosnie-zapotrzebowanie-na-opakowania-w-czasie-pandemii/ [dostęp: 20.02.2025].
Oxford Economics, 2020: The Projected Economic Impact of Covid-19 on The UK Creative Industries, https://oeservices.oxfordeconomics.com/publication/download/337983 [dostęp: 20.02.2025].
Oxford Economics, 2021: The UK Creative Industries: unleashing the power and potential of creativity, https://www.oxfordeconomics.com/resource/the-uk-creative-industries-unleashing-the-power-and-potential-of-creativity/ [dostęp: 20.02.2025].
Pallus P., 2020: Internet napędza sprzedaż książek, ale księgarń nie zastąpi. Wydawcy przesuwają premiery, Business Insider, https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/ksiazki-w-czasiepandemii-sprzedaz-i-plany-wydawcow/7dp2vhd?fbclid=IwAR3Gkg1VuN6acdKTMk-OL3skbN1uCgsF-Iir282Wv1vAI627DvKQ0cmgFiU [dostęp: 20.02.2025].
Portal Księgarski, 2020: Rynek książki w czasie pandemii. Raport z branży – podsumowanie roku, https://ksiazka.net.pl/rynek-ksiazki-w-czasie-pandemii-raport-z-branzy-podsumowanie-roku [dostęp: 20.02.2025].
Ruediger Wischenbart Content and Consulting, 2021a: Global 50: The Ranking of the Publishing Industry 2021 – A Preview, https://www.wischenbart.com/de/digitization/a-preview-on-the-global-50-world-publishing-ranking-2021/ [dostęp: 20.02.2025].
Ruediger Wischenbart Content and Consulting, 2021b: Global 50: The Ranking of the Publishing Industry 2021, https://www.wischenbart.com/product/global-50-the-ranking-of-the-publishing-industry-2021/ [dostęp: 20.02.2025].
Rynek-Ksiazki.pl, 2020a: Skutki pandemii na rynku chińskim, https://rynek-ksiazki.pl/aktualnosci/skutki-pandemii-na-rynku-chinskim/ [dostęp: 20.02.2025].
Rynek-Ksiazki.pl, 2020b: 500 plus na książki, https://rynek-ksiazki.pl/aktualnosci/wlochy-biblioteki-wydawcy-i-ksiegarze-apeluja-o-pomoc/ [dostęp: 20.02.2025].
Rynek-Ksiazki.pl, 2021: Survive to Thrive, Biblioteka Analiz 544(7), 2021, https://rynek-ksiazki.pl/czasopisma/survive-to-thrive/ [dostęp: 20.02.2025].
Rynek-Ksiazki.pl, 2022: Rosną długi księgarń i wydawnictw, Biblioteka Analiz 563(3), 2022, https://rynek-ksiazki.pl/czasopisma/rosna-dlugi-ksiegarn-i-wydawnictw/ [dostęp: 20.02.2025].
Sadlik A., 2023: Jak powstał content marketing i czy hasło „Content is King” jest nadal aktualne?, IF.PL, https://if.pl/jak-powstal-content-marketing-i-czy-haslo-content-is-king-jest-nadal-aktualne/ [dostęp: 20.02.2025].
Stachowiak K., 2017: Gospodarka kreatywna i mechanizmy jej funkcjonowania. Perspektywa geograficzno-ekonomiczna, Seria Geografia (100), Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań.
UNCTAD, 2022: Creative Economy Outlook 2022, https://unctad.org/publication/creative-economy-outlook-2022 [dostęp: 20.02.2025].
wGospodarce.pl, 2021: Brak papieru i wyższe ceny w branży wydawniczej!, https://wgospodarce.pl/informacje/102721-brak-papieru-i-wyzsze-ceny-w-branzy-wydawniczej [dostęp: 20.02.2025].
Wirtualnywydawca.pl, 2022: Aktualna liczba księgarń i wskaźnik liczby księgarń na 10.000 mieszkańców, https://wirtualnywydawca.pl/2022/03/aktualna-liczba-ksiegarn-i-wskaznik-liczby-ksiegarn-na-10-000-mieszkancow/ [dostęp: 20.02.2025].
Wydawcy, 2020a: Pisarze, wydawcy, księgarze, stowarzyszenia i organizacje – o ratowaniu kultury, https://wydawca.com.pl/2020/04/30/ratowanie-kultury-list-do-prezydenta/ [dostęp: 20.02.2025].
Wydawcy, 2020b: Przegląd wydarzeń „z książką” w 2020 roku, https://wydawca.com.pl/2020/12/29/najwazniejsze-wydarzenia-z-ksiazka-w-2020-roku/ [dostęp: 20.02.2025].
Downloads

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.