Main Article Content
Article Details
Berry L., 2002: Relationship Marketing of Services-- Perspectives from 1983 and 2000, Journal of Relationship Marketing, 1 (1), 59-77, https://doi.org/10.1300/J366v01n01_05
Benouakrim H., El Kandoussi, F., 2013: Relationship marketing: literature review. International Journal of Science and Research, 2(10), 148-152.
Biesaga-Słomczewska, E. J., Iwińska-Knop, K. 2017: Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzki, https://doi.org/10.18778/8088-952-1
Ciszewski M., 2023: Zastosowania narzędzi Lean Production (LP) w MSP w Wielkopolsce. Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie, Nr 88, 55-74, https://doi.org/10.21008/j.0239-9415.2023.088.03
Czakon W., 2007: Dynamika więzi międzyorganizacyjnych przedsiębiorstwa, Wydawnictwo AE w Katowicach, Katowice.
Danielak W., 2023: Relacyjne podejście do zarządzania łańcuchem dostaw z perspektywy związku kapitału relacyjnego ze współpracą = A relational approach to supply chain management from the perspective of the relationship between relational capital and cooperation. https://doi.org/10.59444/2023MONredDan_Nier5
Danielak W. J., Sobotkiewicz D., 2020: Kształtowanie relacji biznesowych w łańcuchu dostaw na przykładzie małego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie, (82), 53-68, https://doi.org/10.21008/j.0239-9415.2020.082.04
Dobiegała-Korona B., 2008: Zarządzanie wartościami dla klienta (wybrane aspekty), w: W. M. Grudzewski, I. Hejduk (red.), W poszukiwaniu nowych paradygmatów zarządzania, Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, Warszawa.
Grudzewski W. M., Hejduk I. K., 2008: Zarządzanie technologiami. Zaawansowane technologie i wyzwanie ich komercjalizacji, Difin, Warszawa.
Gummesson E., 1999: Total Relationship Marketing, Butterworth – Heinemann, Oxford.
Gummesson, E., 2017: From relationship marketing to total relationship marketing and beyond, Journal of Services Marketing 31/1,16–19. https://doi.org/10.1108/JSM-11-2016-0398
Gupta A., Sahu G.P., 2012: A Literature Review and Classification of Relationship Marketing Research. International Journal of Customer Relationship Marketing and Management, 3(1), 56-81, https://doi.org/10.4018/ijcrmm.2012010104
Harker M. J., 1999: Relationship marketing defined? An examination of current relationship marketing definitions, Marketing Intelligence & Planning, 17(1), 13-20. https://doi.org/10.1108/02634509910253768
Hunt S. D., Arnett D. B., Madhavaram S., 2006: The explanatory foundations of relationship marketing theory. Journal of business & industrial marketing, 21(2), 72-87. https://doi.org/10.1108/10610420610651296
Klimas P., 2015: Relacje społeczne pracowników kreatywnych jako strategiczny zasób organizacji. Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości, 32(2), 179-194.
Kowalska M., 2023: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych. Narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Mielczarek S., 2021: Sprzedaż B2B – istota relacji w dobie cyfrowej transformacji, w: W: Mruk, H. i Sawicki, A. (red.), Marketing. Koncepcje i doświadczenia. Pelplin: Bernardinum.
Moczydłowska J. M., Korombel A., Bitkowska A., 2017: Relacje jako kapitał organizacji, Difin, Warszawa.
Morgan R. M., Hunt S. D., 1994: The commitment-trust theory of relationship marketing. Journal of Marketing, Vol. 58 No. 3, 20-38. https://doi.org/10.2307/1252308
Moberg C. R., Speh T. W., 2003: Evaluating the relationship between questionable business practices and the strength of supply chain relationships. Journal of Business Logistics, 24(2), 1-19. https://doi.org/10.1002/j.2158-1592.2003.tb00043.x
Möller K., Halinen A., 2000: Relationship Marketing Theory: Its Roots and Direction. Journal of Marketing Management, Vol. 16, 29-54, https://doi.org/10.1362/026725700785100460
Przybyła J., 2021: CRM i CEM jako filozofie funkcjonowania przedsiębiorstw nastawionych na budowanie wartości i długoterminowe działanie na rynku. Marketing. Koncepcje i doświadczenia, 148-169, w: H. Mruk, A. Sawicki (red.), Marketing. Koncepcje i doświadczenia. Pelplin: Bernardinum.
Sawhney, M. and Zabin, J. (2002) ‘Managing and Measuring Relational Equity in the Network Economy’, Journal of the Academy of Marketing Science, 30(4), 313–332, https://doi.org/10.1177/009207002236908
Stańczyk-Hugiet E. I., 2013: Dynamika strategiczna w ujęciu ewolucyjnym, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław.
Surmacz T., 2020: Budowanie więzi międzyorganizacyjnych w opinii firm z branży motoryzacyjnej. Gospodarka Materiałowa i Logistyka, https://doi.org/10.33226/1231-2037.2020.2.6
Szymańska, E. J., Żuchowski, I., Kruszyński, M., 2021: Organizacja łańcuchów dostaw na wybranych rynkach produkcji roślinnej w Polsce. Wydawnictwo SGGW
Wasiluk, A., Tomaszuk, A., 2020: Organizacja w sieci relacji. Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, Białystok, https://pb.edu.pl/oficyna-wydawnicza/wp-content/uploads/sites/4/2020/06/Organizacja-w-sieci-relacji.pdf
Wawak S., 2015: Model oceny jakości zarządzania, Zrównoważony rozwój organizacji, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 376, 395-404.
Downloads
- Aleksandra Bilik, Rola centrum logistycznego w globalnym łańcuchu dostaw na przykładzie działalności stowarzyszenia Europlatforms , Ekonomika i Organizacja Logistyki: Tom 9 Nr 3 (2024)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.